۱۰ پاسخ

وای نازارگیان خواحفظی کابوت قزاولم دعاکه بومنیش تخوا

عه مبارکه به سلامتی😍
کدوم بیمارستان زایمان کردی عزیزم؟راضی بودی؟

مبارک عزیزم واس ماها دعاکن بارداریمونو با سلامتی تموم کنیم من کل وجودم پر استرسع

مبارک باشه عزیزم خوش قدم باشه گلم

مبارکه عزیزم قدمش پربرکت باشه🥰😍

مبارکه گلم انشالله قدمش پربرکت باشه

اوخی مبارک باشه🌸

مبارک باشه گلم

پاقدمش خیر باشه

طبیعی یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان هاکان💙🤍 مامان هاکان💙🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نورا ونویان مامان نورا ونویان ۳ ماهگی