۲ پاسخ

احمدی خوبه

هم دکتر احمدی هست هم جهانشاهی هردو فوق تخصص فلوشیپ نازایی هستن
کار هردو خوبه ولی جهانشاهی خیلی کارش دقیق و منظم تره هم خودش هم منشیای عالی داره من خودم دوساله تحت نظر جهانشاهیم واقعا راضیم ازش

سوال های مرتبط