فسقلی بخورمش یا زوده؟🍓🦦

تصویر
۱۴ پاسخ

ای خوووووووودا یه کوزه عسل

دخترت شبیه کیه؟
حس میکنم چشم و ابروش شبیه توعه

ای جونم تپل خانم🧿

خدا حفظش کنه عزیزم
سزارین دوم هزینش چند شد تو عارفیان ؟؟؟
دفترچه دارین یا آزاد گرفتن

وای دیرم کردی بخورش🤤🤤

واییییی من نوزادمیخامممم🥹
میشه چن ساعت بدیش نگهدارم😂🥹🫠

وقتشه قورتش بدی😍

خیلی دیرکردی بنظرمممم😍😍

بخور بخور😍😍ماشالاهه

دستاشو نگاه شبیه کوکتل🤣

دستاشو بزار لای نون بخور😋😋😋

عزیزم ابروهاتو میکرو کردی رنگش رفت یا مونده بخاطرشیردهی

دیر کردی عزیزم😋😋

دیر خوردیش یچب نظرم

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان تیارا🐣🤎 مامان تیارا🐣🤎 ۲ سالگی