۹ پاسخ

کی گفته واژینال خطرناک ؟شما بهتر از دکتر میفهمی؟

واژینال دقیق تره
خطرناک نیست

وای بدم میاد من
شکمی دادم خودم

طول سرویکس شکمی اصلا دقیق نیست
واژینال هیچ خطری نداره من ۱۰ بار سونو رفتم تا ۳۰ هفته همشم واژینال

به من دکتر گفت همراه سونوی آنومالی واژینال بدم، منم مثل خودت نگرانم چون منع رابطه‌ام تاالان، ولی خب خودت حساب کن که خیلیا رابطه دارن چیزی نمیشه حالا دکتر کنترل شده میخواد پروب داخل ببره که اون هم میگن کامل نمی‌بره

واژینال که دستگاه رو تا اخر داخل نمیکنن. ی کم فقط واردش میکنن مشکلی پیش نمیاد

کی گفته واژینال خطرناکه من تا ۲۱ هفته واژینال سونو شدم
واژینال دقیق تر هم هست اتفاقا

منم اولش از واژینال میترسیدم ک نکنه خدای نکرده بعدش لکه بینی و دردسر شه،، ولی سری اول انتی رفتم شکمی انجام دادم گفتش ک یکی دوسانت احتمال خطا هست ولی انو مالی ک رفتم و سونو سرویکس هم انجام دادم واژینال انجام دادم و دقیق بود خداروشکر چیزی هم نشد چون هفتت بالاست عزیزم

من چند روز پیش رفتم سونو شکمی طول سرویکسمو گفت

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری