موقع زایمان سزارین کدوم ناخن روباید ریموکرد؟

تصویر
۷ پاسخ

بنظرم کلا ریمو کن غسل اینا میریزی

من موقع زایمان پاهام کاشت بود ولی دستامو حتی لاکم نزدم ترسیدم گیر بدن

اشاره

چراجاری من ناخناش همه کاشت بود براش مشکل نشد توی سزارین؟

به نظرم برا زایمان همشو ریمو کن یا خیلی کوتاه بزار فقط اشاره رو ریمو کن چون من رفته بودم دیدن بچه دوستم یه جوراب نمیتونستم پاش کنم 😂 ناخن هام نمیزاشت با اینکه الان حدود ۵ ساله ناخن دارم و فقط برای ۴ ماه اول بارداریم ریمو کرده بودم 🤦‍♀️

۲تا اشاره هاتو

اشاره

سوال های مرتبط

مامان آیلین🎀 مامان آیلین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مامی فندق🩷🎀 مامان مامی فندق🩷🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری