موقع زایمان کاشت ناخن مشکل داره؟؟

۲۹ پاسخ

کوتاه بکار تو جون بچه فرو میره بچه آبه اولش

شستن کون بچه چی😂😂😂

از چه جهت
پاکی ناپاکی یا پزشکی

زایمان سزارین انگشت اشاره نباید ناخن داشته باشه

نه مشکلی نداره فقط برا سزارین میگن یدونه از انگشتاتون رو کاشت نزنن اونم برا چک کردن اکسیژن و ایناست فک کنم

اگر سزارین هستی باید یکی دوتا انگشتت ریمو باشه
در کل از نظر بهداشتی برای نوزاد هم ضرر داره

خودم ناخنکار بودم ...نکاری بهتره جون بهرحال مواد شیمیایی هست حتی بنظرم تو دوران شیردهی کلا انجام نده... مقاله ای نیس که صد درصد ثابت کنه ضرر داره اما حتی ادم شک هم داشته باشه بخاطر بچه بنظرم انجام ندی بهتره

تو اتاق عمل بهتره ناخن نباشه چون گاهی لازمه اکسیژن خون رو اندازه بگیرن

یه انگشت از هر دست رو باید برداری .
کلا برای اتاق عمل و شمارش اکسیژن خون

بنظرم الکیه و اذیت میشی بعدش🤧

خیلیییی من کردم فقط یه هفته نگه داشتم پولم هدر رفت تونگهداری بچه خیلی اذیت میکنه نمیتونی درست حسابی بشوری شیر بدی لباس تنش کنی خلاصه هرچی🥲

نه مشکلی برای عمل نیست

نه من‌ک‌بیماذستان گفت حتی یک انشگنم مهم نیست پاک نکن برای اکسیژن

بنظرم نکار یهو دیدی سزارینی شدی بعد تو اتاق عمل به مشکل میخوری

میگن برا سزارین یه انگشت نباید کاشت باشه

برا ۷ماااااه قبل😑😑😑😑

بله کوتا بزن چون واسه اکسیژن گرفتن مشکل میشه

من شنیدم یک انگشت باید نداشته باشه برای گرفتن اکسیژن خونتون

من داشتم و دارم😅

کوتاه مربعی بکار راحت تره

برای گرفتن اکسیژن از هر دستی و یکی رو نزن.

سلام خانما ادیت عکس
نوزادی
بارداری
تولد
شب یلدا
ماهگرد
نامزدی .......خواستین در خدمتم🌹

والا من گفتن انگشت اشاره نزن برا اکسیژن خون
نزدم رفتم کلا اکسیژن خون رو شصتم بود ک ژلیش داشت😂😂😂😂

اوکیه،
مشکلی نیس

نه چه مشکلی

بستگی به دکترت داره که اجازه بده یا نه

اره اوکیه

باید انگشت اشارت رو نذاری برای دستگاهی ک اکسیژن خون رو اندازه میگیره

آیا با کاشت ناخون راحتی
من که نمیتونم بچمو پوشاک کنم

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی