من از ماه ۸ ام انجام میدم ، بقیه شم میرم. تازه بعد زامیانم انجام میدم ناخنای خودم تیز میشه بچه رو اذیت میکنه
آره.
نه
من گفتم بعدش انجام میدم یه دفعه غسل روز ده هم انجام بدم بعدش به امید خدا
آره
الانم انجام میدم دکترم گف اشکال نداره
نه فقط لاک میرنم
اگه انجام دادی ی انگشت نگهدار نزن
اگه انجام دادی باید بری ترمیم حتما چون بلند میشه بد میشه اگه راحتی باهاش و تایم ترمیم رفتن داری بزار قشنگه
ناخنام بلنده اگه دکترم بپرسم ایرادنگیره لاک میزنم
من خودم ناخنکارم
ولی نه بعداز زایمان انشالله
میگم شاید بعدش با بچه راحت نباشم برای همین میخوام انجام ندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.