میشه قبل سزارین ناخن کاشت ؟

۶ پاسخ

یه انگشت تو نکار
چون تو اتاق عمل باید اکسیژن تو از ناخنت چک کنن

روز دهم بچت وقتی غسل نفاس میریزی با کاشت شاید نشه منم میخواستم ژلیش بکنم بخاطر این غسل مهم منصرف شدم

انگشت اشاره رو نزن ،

عزیزم ممکنه پیامای خصوصی رو چک کنی

منکه از اول تا آخر همه بارداریام داشتم روز زایمانم داشتم خداروشکر بچهامم سالمن فقط برا سزارین هر دو دستت انگشت اشاره نباید کاشت داشته باشه

بله میشه من دیروز پیش دکترم بودم یه نفر پرسید گفت عیبی نداره

سوال های مرتبط