نوش،جونش🥰🥰🥰
خودمم دلم سوپ شیر خواست 😍
پسر منخیلی بد غذا شده هیچینمیخوره
خیلی هم عالی
عزیزم تمام موادی که توشه خیلی مقویه و عالیه
فقط بنظرم عصاره ی کارخونه ای بهتره به بچه ندی چون اصلا خوب نیستن حتی من شنیدم یه مدت میگفتن سرطان زاس
میتونی خودت درست کنی
یا اینکه کلا ندی چون سینه مرغ که ریختی توش کافیه❤️
این مواد برای یه قابلمه کوچیک. در ضمن من چشمی میریزم 😂
برای بچه های بد غذا پیشنهاد میشه
جو یا جو پرک ۱ پیاله
هویج ۱ عدد
نخود فرنگی ۲ قاشق
ذرت ۲ قاشق اجباری نیست
سینه مرغ ۱ عدد
سبزی سوپی فقط جعفری و گشنیز
قارچ متوسط ۱۰ عدد اندازش دست خودته
عصاره الیت نصف قرصش
ادویه هم فقط نمک و فلفل سیاه
کره گیاهی ۲ قاشق
خامه ۲ قاشق
شیر نیم لیتر
همه رو اول بذارید با آب جوش بپره آب که کشید و جو پخت شیر اضافه کنید نیم ساعت آخر خامه و کره . بازم بذارید یه نیم ساعت بپزه و تمام
نوش جان
پسر منم خیلی دوست داره منم براش درست میکنم
میکس میکنی یا همینجوری میدی؟
دستورشو میگی عزیزم
میشه به منن یاد بدی
عزیزدستورشومیگی
خامه هم میزنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.