سلام کسی اینجا آزمایش سه مرحله ای تو بهداشت داده؟

۴ پاسخ

من تو بهداشت دادم خیلی خوب بود

من رفتم خصوصی

من تو بهداشت آزمایش دادم یه عددهای نجومی زده بود که نزدیک بود راهی بیمارستان بشم،فرداش آزمایشگاه دیگه رفتم هر کدوم ۵۰ تا ۱۰۰ تا اومد پایین

سلام اره من دادم

سوال های مرتبط