برای خودمون تو بیمارستان چیا باید بذاریم برای زایمان؟

۳ پاسخ

کمپوت گلابی و انجیر خیس داده شده هم برای رفع یبوست عالیه بخوری حتما

شورت یکبار مصرف
نواربهداشتی سایز بزرگ بیمارستانی
یدونه لباس ازاد و نخی راحت محض احتیاط
یه لباس برای برگشتت به خونه
یه تل سر که موهاتو جمع کنه تو صورتت نباشه اذیت بشی
دمپایی
خوراکی هم ابمیوه طبیعی
خرما حتمااااا که دهنتو با خرما باز کنی بعد از زایمانت
کاپوچینو یا نسکافه چنتا که سریع تر مواد بیهوشی و بی حسی خارج بشه از بدنت
فلاسک چایی
لیوان
شیاف
شناسنامه کارت ملی خودتو شوهرت
پرونده پزشکیت
فعلا همینا به دهنم میاد

لباس زیر پوشاک یا همون نوار بهداشتی اصلی هست با لباس

سوال های مرتبط

مامان کوشولوعه من🥹 مامان کوشولوعه من🥹 روزهای ابتدایی تولد