۴ پاسخ

حتما که نباید خونه باشه کافه ای پارکی جایی ببرید سه تایی تولد بگیرید کیک بخورید بیاید خونه

ولی یه جاری دارم دهن به دهن مادرشوهرم تولد میگیرع دوستانه بادوستاشون هیچ کسم نمیگه

بنظرم ذهت و درگیر نکن نمیشه من این شرایط و داشتم اخرسرم مجبور شدم همه رو بگم

هر روز میان؟
من اعصابم‌ خورد میشه هر روز مهمون داشته باشم 😬

سوال های مرتبط

مامان ماسیە چکولە مامان ماسیە چکولە ۱۲ ماهگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی