۶ پاسخ

اون از یارانه مادران که فقط از ۴۰۵ به بعد میریزن اینم از این که فقط برا چند قلو ها میریزن ماجرای بچه های ما مثل بچه های ۸۵ به بعدن که هیچکدوم سهام عدالت ندارن

مبارکتون باشه
خاک تو سر مسئولین این چه عدالتی واقعا چرا بچه های ۴۰۵ میگیرن طرح و اینم که فقط چند قلو پس بچه های ما که یکی آن و ۴۰۴ هم دنیا اومدن ایرانی نیستن خارجی ان

پس بچه های ما چی
لعنت بهشون با این رسیدگیشون
این مملکت هرکی به هرکیه

برای ما سه تومن ریختن

این الان کدوم هست طرح یسنا که تا دهک ۷ میریزن اونه یا فقط واسه چند قلوها ریختن

برای یدونه بچه ۱۵۰۰ کمه بعد برا دوقلو😂😐اینا خودشون و جد آبادشون به مسخره گرفتن این پول نهایتش بشه دوتا پوشک خرید باهاش تازه باید اضافه هم بزاری روش😑😬

سوال های مرتبط