پریود شدم😔
بازم هر چی صلاح خداست
دلم گرفته 😔😔😔

۴ پاسخ

اشکالی. نداره. عزیزم
منم با ۸ روز تاخیر بیبی چک های مثبت پریود شدم
دیشب. خیلی خیلی. گریه. کردم
صبح. پریود شدم یکم حال روحیم. بهتر شد
خدابزرگه. نگران نباش

انشالله دست ما باردارا روسرت ،توم بارداربشی ب زودی🙆

منم امروز فهمیدم تنبلی دارم انقد دلم گرفته که نگو😔😔

انشاالله خدا دامنتو سبز کنه عزیزم

سوال های مرتبط