زادتین همخوبه
خارجیش
گل پنیرک از عطاری بگیر دم کن بده بخوره خیلی خوبه ولی خوب کنارش دارو هم بده
شاید دکتری ک انتخاب کردی دکتر خوبی نیست
و اینکه ازیترومایسین ایرانی اگر میگیری خیلی از مواقع اصلا جواب نمیده
ازیترومایسین و سفکسیم جفتشون خوبن ولی بستگی به تشخیص و مقدار عفونت تجویز میشه این توضیحیه ک دکتر دختر من بهم داد
مثلا برای عفونت گوارشی دخترم دکتر بهش ازیترو داد و داخل سرمش هم انتی بیوتیک ریخت ولی وقتی سرفه های شدید میکرد و ریه هاش یه مقدار ب خس خس افتاد درجا سفکسیم داد و امپول بتامتازون
اینم از آزیترومایسینش
پسرم یه شیشه اموکسی خورد خوب نشد شروع کردم اموکسی کلاو دادم شاید دو روز بعد اگه اشتباه نکنم یواش یواش بهتر شد سرفه هاش کمتر شد ، پسرم ۱۰ روز شدید مریض شد هیچی خوبش نمیکرد پدرم دراومد
آزیترومایسین خارجی بگیر چهار پنج روز بدی خوب میشه بهت قول میدم
چون پسر منم هی مریض میشد خوب نشده باز مرض میشد دکترا هم خوب داروهای ایرانی مینوشتن مث آزیترومایسین ایرانی ک خب اصلا مریضی و عفونت گلوشو ریشه کن نمیکرد دیگه از عراق ی دوستی داشتیم براش شربت آزیترومایسین گرفت آورد مریضیش دیگه ریشه کن شد خدارو شکر ماشاالله چشش نزنم 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.