۳ پاسخ

ویکس نوزاد هست دکتر برا دخترم از نوزادی می نوشت تا الان ک ی سال و خورده ای داره هر وقت سینه اش خز و خز صدا میده یا گوشش درد داره و حالت سرما خوردگی داره بهش میزنم خوبه

از کجا میدونی گوششه؟

خودم امتحان نکردم ولی یه مامان بهم گفت پشت گوشش وازلین بزنی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی