من دادم چوبی با کمدش ساختن
من اینو گرفتم تا 6سالگی میگفت استفاده میشه🤷🏻♀️
من دلیجان گرفتم،خیلی خوب و معقوله با توجه به اینکه زمان محدودی میشه از این تخت استفاده کرد.
کنارش هم زیپ داره که میتونی بازش کنی و بچسبونی به تخت خودت که دیگه نیاز نباشه برای برداشتن و گذاشتن نوزاد هی پاشی و بشینی.
من اینو گرفتم بنظرم چوبی محکم تره
من برقی هپ گرفتم
من مونته گرفتم
من برند مونته گرفتم خیلی میگن خوبه
من آنجل گرفتم چوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.