سلام دخترا کسی تخت کنار مادر گرفته
چه برندی گرفتین

۸ پاسخ

من دادم چوبی با کمدش ساختن

من اینو گرفتم تا 6سالگی می‌گفت استفاده میشه🤷🏻‍♀️

تصویر

من دلیجان گرفتم‌،خیلی خوب و معقوله با توجه به اینکه زمان محدودی میشه از این تخت استفاده کرد.
کنارش هم زیپ داره که می‌تونی بازش کنی و بچسبونی به تخت خودت که دیگه نیاز نباشه برای برداشتن و گذاشتن نوزاد هی پاشی و بشینی.

من اینو گرفتم بنظرم چوبی محکم تره

تصویر

من برقی هپ گرفتم

من مونته گرفتم

من برند مونته گرفتم خیلی میگن خوبه

تصویر

من آنجل گرفتم چوبیه

سوال های مرتبط