سلام کیا واسه بچه هاشون یسنا واریز کردن

۴ پاسخ

از قبل عید دیگه واریز نمیکنن

فک کنم برا دوقلو ها ریختن

واسه ما که ۲بار ریختن دیگه نریختن

ن هنوز

سوال های مرتبط