کیا تو هفته من نزدیکی بدون جلوگیری داشتن ؟؟

دکترم گفت داشته باشم

۴ پاسخ

من داشتم زایمان زود رس گرفتم بستگی به بدن داره

من

من داشتم ولی هیچ تفاوتی نکرد رحمم از ماه۸رو دو فینگر مونده بود تا روز زایمان که۴۱هفته رو رد کرده بودم😂

اره واسه زایمان طبیعی میگن چون زایمانو راحت میکنه

سوال های مرتبط