۵ پاسخ

بعدا از قیمت هاش بیا بگو
واینگع شرایطش چجوریع

وای من سرای ایرانیشو رفتم هنوز اون قیمتا باورم نشده🤣🤣🤣🤣🤣
اصلا قسمت صندوقاش خالی بود ..بمیرم برای مردم

این جمعه که گذشت رفته بودیم ایوان تو تهران یعنی قیمتها خنده دار بود من فک میکردم مردم رو دست انداختن آخه گرون دادن یه تومن دو تومن همه چی رو دو برابر میداد هر چی رو من قیمت کردم دقیقا دو برابر بیرون بود 😂بخدا

پیش ما ۱۲ متری۱۲۰۰ شونه تراکم۳۶۰۰........۴۵میلیونه

شرایط چجوریه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ سالگی