شتابان با شیب تند به سوی بدبختی متاسفانه🥲🥲🥲🥲
پیش ب سوی قحطی
خدا خفه اشون کنه
حالا میان میگن امنیت داریم طوری نی
یاااااخدا🫤🫤
اره داماد ما هم دیشب گرفته بود یدونه ۹۶۰😢😢هممون شوک شده بودیم واقعا به کجا داریم میریم اونم با چه سرعتیییی😭😭
خیلی وحشتنااااکه خیلی
دیگ باید اینجوری بسته بندی کنیم هر نفر یه اندازه یه قوطی کبریت
از من به تو وصیت مرغ نخر ۲ کلیو گوشت گوسفندی بخر باهاش همه چی میشه درست کرد من الان ۸ ماه اصلا مرغ نمیخرم
خدا لعنتشون کنه من دخترم عاشق پلو مرغه پریشب رفتم یکی بگیرم شد 900 خورده ای رفتم وزن کمتر برداشتم شد 787 تومن یه بستنی کیم معمولی ک بیست بوده شده پنجاه تومن آدم وقتی بچه داره تو این اوضاع خراب شده وقتی نتونی نیاز بچتو برآورده کنی دنیا رو سرت خراب میشه دیگه نمیشه چیزی خرید اونم مگه مجبور باشی خدایا
منم میگیرم همین قیمت اونم کوچیک ترین میشه ی تومن بزرگ تا ۱۶۰۰ ۱۷۰۰ در میاد
مام ۲۰ ماه قبل ۳ تا مرغ گرفتیم شد ۳۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.