۹ پاسخ

نه چون بصورت فایل میفرستن

نه به صورت فایل بفرستن تو ایتا کیفیتش خوبه
ولی به شکل فایل باشه نه عکس بعد فایل رو ذخیره کنی عکسش با کیفیت

چرا برای من واتس اپ فرستاد البته مربوط به دوسال قبل هست عکس پسرم بود گفت فایل قابل چاپ براتون نمیفرستم فقط فایلی که بتونید اینستا بذارید و داخل گوشی داشته باشید

تاکید کن که فایلشو بفرسته

اگ فایل بفرسته همون کیفیت خود دوربینه عزیزم

نه خوبه فقط واتساپ یکم کم میکنه ولی فایلی باشه اونم اوکیه

من چاپ کردم تو ایتا واسم فرستاد اما اصلا راضی نبودم اصلا خود واقعی عکس نبودی عکسایی رو تیره چاپ کرده بود ی عکسایی نورش بیشتر بود نمیدونم حیف پول😒

فرقی نمیکنه از کجا بفرستن..چون به صورت فایل میفرستن با کیفیت اصلیش فرستاده میشه

ن براماهم از تلگرام فرستادن خیلیم کیفیتشون بالاست

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی