به نظر من بهترین کارو کردین که خونه خریدین ،بقیه چیزها برات مهم نباشه ،آدم بخواد جواب حرف هارو بده و به این چیزها فکر کنه نابود میشه ،فکر پیشرفت زندگیت باش
کاملا میتونم درکت کنم همه اینارو منم تجربه کردم تازه اون ۳تا تیکه طلایی که گفتیم از اینا بمن نرسیده ولی همچنان بازم پرو و طلب کارن
شما نباید از کسی توقعی داشته باشی ، و حرف مردم واست مهم نباشه ، شل بگیر تا راحت بگذره
خودت رو ناراحت حرف مردم نکن. برای من هم هنوز بعد ۸ سال میگن. یه دو سه باری توضیح دادم قبول هم کردن ولی خب کسی که بخواد حرف بزنه حرف میزنه. اوایل یه مدت هی ناراحت و عصبانی میشدم ولی دیگه خودم رو بیخیال گرفتم اینجوری اعصاب خودم راحت تره. بنظرم بهترین کاریه که برای آرامش خودم و خانوادم میتونم انجام بدم.
عزیزم مهم اینکه خودت شوهرت باهم خوب باشین زندگی کنید منم کم چرت و پرت پشت وتوروم حرف نمیزنن همون فامیل های خودم این چرت و پرت هامیگم سکوت میکنم حرف میزنن جوابشون میدم بازم حرفشون تکرارمیکننداگه حرف بقیه برات مهم باشه نمتونی زندگی کنی وقتی میخاستن کمک کنندنکردن الان نبش قبرفایده ای نداره
ایندفعه کسی حرف مفت زد بگو حرف مفت که همه میزنن اگه خیلی مهم واستون سند خونه بیارم ببینید خیالتون راحت شه آنقدر از بیکاری پشت حرف نگیرید
رفت و آمدتو با این زندذاییت کم کن . بهش بگو فتنه گر و دشمن زیاد دارم همه رو هم میشناسم . بگو به گو ششون برسونه هرچی میگن درسته . زندگیتو کن و به حرف کسی اهمیت نده . من و شوهرم اینقدر بی حاشیه هستیم و داریم ز ند گیمونو میکنیم. سالی بیارم میر یم عید دیدنی خونه اقوام یه حرفایی میزنن آدم کرک و پرش میریزه. ولی من ده ساله به همین روال زندگیم ادامه دادم .اهمیت نمیدم و فا صلمو با همه حفظ میکنم و زندگیم کلی پیشرفت کرده . ولی اونا چون عاد تشونه دنبال حاشیه زندگی این و اون هستن. کلا از زندگی عقب موندن . اینم بگم شما اشتباه میکنی اصلا میگی عر وسیتو کی گرفته ،چی کادو دادن ،چی کادو گرفتن. اصلا هرچی میگن حرفو عوض کن . اینقدر ازین آدما دورو وره ما هستن میخوان از زندگی ما سر در بیارن ولی یه کلمه ام بهشون نمیگم و دارن منفجر میشن از بی خبری
اگه همسرت خوبه و برات مهمه ،رفتار خانواده ش اصلا برات مهم نباشه،
ولش کن حرف همیشه هسسست بذار بگن بترکن از حسودی
در رابطه با خانواده همسرت شما بهترین کار می کنی مگه بد بودن چه خوبی داره ؟😉
در رابطه با شایعات پشت سرت هم خوب می کنی به هیشکی توضیح نمیدی
به مرور زمان که هی آدم پیشرفت کنه حسودا هم بیکار نمیشینن
با نظرم با همسرت صحبت کن دردودل کن باعث میشه آروم تر بشی
عزیزم هرکسی حرفی میزنه که تورو پریشون میکنه باهاش رفت و امد نکن
بنظرم بچسب به زندگیت بعد اینهمه سال و همه چیو پشت سرت بزار
و ازش عبور کن
توی حال زندگی کن
چقدر خوشحالم که با تلاشتون موفق شدید برای خودتون زندگی بسازید اما مطمئنا اگر اطرافیانتون هم کنارتون بودن شیرینی این لذت رو بیشتر میچشیدید🌻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.