۱۲ پاسخ

ایجون ننه😍😍بخولمش خداحفظش کنه آره هردونعمتن شیرینی خودشون دارن

وای پسر خیلی خوبه من عاشق پسرمم

واقعااااا
منم اصلا فک نمیکرد ایقدددد پسرا بودنشون شیرین باشهه😍😍😍
هرچند فردا به زنش میگه مامان زنم نمیذاره بیام دیدنت🫢😁

وای دقیقا منمممم
قبل از بارداری ازم میپرسیدن دوست داری چه جنسیتی بچه داشته باشی میگفتم فرقی نمیکنه ولی اگر خیلی اصرار میکردن میگفتم دختر چون هم معلم کلی دختر هستم و هم داداش نداشتم که بدونم چجوریه. وقتی پسرم به دنیا اومد تازه فهمیدم پسر داشتن چقدرررر شیرینه 😍❤️❤️

منم چون من همیشه عشق دختر بودم

خدا بگردم الهی مثل متین من موهاش کم🤩🤩🤩

الان ب یسری برنخوره خوبه😂♥️

من دوتاش دارم دوتاش خیلیییییییی خوبه 🤩🤩🤩

با چه برنامه ای عکس میگری عزیزم

منم دختر دوست بودم، خدا بهم پسر داد بهش علاقمند شدم

واقعا خیلی شیرینه

خدا خفظش کنه برات♥️

سوال های مرتبط