۸ پاسخ

همون رکابی و شلوار و بلوز ولی دورپیچ نخی
چون کولر روشنه بیاد خونه ام بیشتر سرهمی

ی بلوز استین بلند رکابی و شلوار جوراب
سرهمی و کلاه هم واسه موقع برگشت ب خونه
پتو دورپیج نازک

بچه از یک شکم گرم و نرم میاد بیرون چله تابستونم که باشه بازم هوا براش سرده بخصوص سه روز اول نزارید باد و سرما بهش برسه بعدش هر وقت مادر گرمش باشه اونم گرمش اگر مادر حس سرما و لرز داشته باشه اونم سردشه

لباس تابستونی هوا گرمه دیگه

شلوار بلیز با کیسه خواب چون بیمارستان سرد کولر روشن بابد پتو همرا باش

مثل همه ماههای دیگه .
فقط بستگی به سردوگرم بودن هوا کمتر یا بیشتر میپوشونن

تصویر

همون لباس شلوار یه رکابی هم برا زیرش
با دور پیچ
باز هوا گرمه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر ناز مامان دوتا دختر ناز هفته سی‌وسوم بارداری