اره منم همینجوری بودم رفتم دکتر گفت عوارض بیحسی قهوه زیاد بخور باچندتا مسکن البته من شیرخودمم میدم نمیتونم قهوه زیاد بخورم
منم سزارین بیحسی بودم دوماه اول زانو درد بودم خوب شد الان علائمی ندازم مثل قبل زایمانمم کمر دردم ندارم
من بیشتر درد پا و زانو دارم
کمرم خیلی درد نداره
بله منم اینجوریم
بله من یعنی تا میام جارو بگشم ظرف بشورم همون قسمت انگار باد میفته یک درد بدیه باز میام میشینم یک ربع باز پا میشم کارامو میکنم دیگه از دردش خسته شدم
نه ولی کمردرد بیشتر عوارض بارداریه تا امپول سزارین
من بیهوشی بودم اصلا کمر درد ندارم البته من چون همزمان با سزارین عمل برداشتن فیبروم داشتم بیهوش شدم
بله خیلییییییی زیاد
خیییلیییی مخصوصا صبح ها که از خواب بیدار میشم
ن من اینجوری نیستمخیلیم راضیم
بله زیــــــاد
اره بین باسن و کمرم درد دارم خصوصا وقتی صاف دراز بکشممم دیگه نمیتونم تکون بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.