۹ پاسخ

من دخترم اولین غلطشو قبل پانزده روزگیش زد 😂جالب اینکه دوتا دستشو زیر شکمش گذاشتع خودش بالا میکشید

ماشالله 😍

قربونتون خاله هاا😍😍

ماشاالله خدا حفظش کنه،

ماشالله

اوخی خودااا😍😍

مبارکههههه😘
دختر منم ۲ماه و ۲۰روزگیش غلت زد🤭

ماشالله چه زود پسر من هنوز غلت نمیزنه

ان شاالله عاقبت بخیریش ببینی🤲❤️

سوال های مرتبط

مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی