۱۱ پاسخ

12عزیزم

من برا پسرم 4 سالگی 12 گرفتم الانم که 7 سالشه سوار میشه ولی براش خیلی کوچولو شده

من۱۶میخام بگیرم

۱۲ خوبه

من ۱۲ گرفتم

من ۱۶گرفتم اوایل واسش سخت بود ولی الان اکی شده نیم پا میزنه کل کوچه رو دور میزنه.به نظرم واسه قدشونم هم خوبه چون خودشون رو کش میارن

من ۱۶ گرفتم بااهاش راحته کلا تو کوچه دور میزنع

باید بگیری۱۲

۱۶ بخری خیلی بزرگ میشه واسش اما خوب میشه

۱۲گلی

دوازدە گلم

سوال های مرتبط