من دخترم خیلی سخت شیر خشک خورد عزیزم کلا خیلی مزه همه چیز رو متوجه میشه و بچه ای نیست که فقط بخوره چیز خوشمزه رو میخوره😅بیومیل پلاس رو میخوره شکر خدا
آپتامیل ساده و پرونوترا و ببلاک و گیگوز و نان رو نخورد
منم اول بهش آپتامیل میدادم پیدا نشد الان بهش نان میدن ولی پسرم اصلا وزن نمیگیره تا۳ ماه اول ک شیر منو میخورد خیلی خوب وزن میگرفت ولی بخاطر یسری ناراحتی ها ک داشتم شیرم خشک شد مجبور شدم بهش شیر خشک بدم
من با ببلاک شروع کردم خیلی خوب نبود آپتامیل پرونوترا و آپتامیل ساده میدم وزنش هم زیاده البته ژنتیکیه وزن همش به غذا خوردن و شیر خوردن نیست
اپتامیل پرونترا برای من از همه بهتر بود ولی سخت گیری میاد
منکه از اول آپتامیل پرونوترا دادم وزن پسرم همیشه خوب بوده الان اصافه وزنم داره ولی فک نمی کنم به برند شیرخشک باشه بیشترش ژنتیکیه
سوپرامیل
سیمیلاک
گیکوز
بیومیل پلاس
بهترین شیرخشکایی هستن ک وزن میدن
دیگ از بین اینا باید ببینی کدوم ب بچت میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.