۴ پاسخ

بچتون ۱۰ ماهه هستش تاحالا شیر خشک نمیخورد یعنی؟

نه عزیزم.

نان دو خیلی خوبه وزنگیریشم خیلی خوبه.

اپتامیل میگن خوبه منم تازه میخوام براش استفاده چون وزن دخترم افتضاح کمه 🥺

سوال های مرتبط

مامان علیسان 🦋 مامان علیسان 🦋 هفته یازدهم بارداری
مامان فنچول ها مامان فنچول ها ۱۳ ماهگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی