سلام شیرخشک اپتامیل وزن میده؟؟

۸ پاسخ

منم نان ببلاک میدم میگن آپتایم خوبه

آره خوبه

من گیگوز استفاده میکنم

دخترم‌اپتامیل ha می‌خورد. الان ۲روزه اپتامیل ساده میدم اینجا هست زیاد هیچ وقت کم بوود نبود فقط میخواستم ببینم وزن میده

بله خوبه

نان بهتره زیاد هم هست کمبودش نمیاد اینجا همه دارن دنبال آپتامیل میگردن

سمت ما هست فراوان .

اگه پیدا بشه بله

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی