منم نان ببلاک میدم میگن آپتایم خوبه
آره خوبه
من گیگوز استفاده میکنم
دخترماپتامیل ha میخورد. الان ۲روزه اپتامیل ساده میدم اینجا هست زیاد هیچ وقت کم بوود نبود فقط میخواستم ببینم وزن میده
بله خوبه
نان بهتره زیاد هم هست کمبودش نمیاد اینجا همه دارن دنبال آپتامیل میگردن
سمت ما هست فراوان .
اگه پیدا بشه بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.