۵ پاسخ

من راضی ام

من ميدم تقريبا از ٢٠ روزگي تا ٢٠ روز اول شير خودمو و آپتاميل ميدادم بعد يبوست شد گيكوز دادم خيلي به پسرم افتاد ماشالله وزن تولدش ٢٦٠٠ وزن ٦ ماهگيش ٨٢٠٠ الان يه ماهه وزن نكردم

من گیگوز میدم دخترم وزنش تا6ماهکی بالای نمودار بود یعنی اضافه وزن داش تازگی وزنش نکردم.من بخاطر اینکه یبوست میشد دکترگف گیگوز بدم

من سر پسرم یبوست داد دکتر تجویز کرد انقد بزمزه بود براش ک نخورد

من میدم.معمولیه.فک کنم ماهی ۳۰۰.۴۰۰گرم میده

سوال های مرتبط