من میدم وزن دهیش خیلی خوبه البته شیرخودمم میدم
بله وزن دهی نان عالیه
اگه وزندهی میخای سوپرامیل بهتره
مثل همون یک وقتی سن بچه میره بالا شماره شیرش هم بالا میاد اگه یک بهش ساخته اینم میسازه وبرعکس. بچهم میخوره بهش ساخته خدارا شکر ولی وزنش بالا نیس اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.