۳ پاسخ

بچه با بچه فرق داره گلی .. ولی بنظرم بعد واکسن بهتره بچه رو ببری جای که سرگرم و مشغول بازی بشه..هرچی تحرک داشته باشه درد کمتری رو پاهاش احساس میکنه..فقط اگه بخوابه و بیدار شه یکم درد داره بعد که مجدد راه بره عادی میشه..واسه تبشم که استامینفون بدی منظم اوکیه

یک روز اذیت داشت، یکم‌ تب داشت و پاش اذیت میکرد خیلی گریه کرد، فرداش تب و گریه نداشت ولی راه نمیرفت و همش بغلمون بود، ولی همون از عصر روز دوم دیگه لنگان لنگان راه رفت و گریه نکرد

عالی بدون درد و تب ..

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی