بچه با بچه فرق داره گلی .. ولی بنظرم بعد واکسن بهتره بچه رو ببری جای که سرگرم و مشغول بازی بشه..هرچی تحرک داشته باشه درد کمتری رو پاهاش احساس میکنه..فقط اگه بخوابه و بیدار شه یکم درد داره بعد که مجدد راه بره عادی میشه..واسه تبشم که استامینفون بدی منظم اوکیه
یک روز اذیت داشت، یکم تب داشت و پاش اذیت میکرد خیلی گریه کرد، فرداش تب و گریه نداشت ولی راه نمیرفت و همش بغلمون بود، ولی همون از عصر روز دوم دیگه لنگان لنگان راه رفت و گریه نکرد
عالی بدون درد و تب ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.