۲۴ پاسخ

این اسم هیچوقت قدیمی نمیشه بنظرم

نه خیلیم قشنگه

یزدان هم آریایی و اصیل هست ولی من هرجا میگم هجوم میارن سمتم ک خیلی قدیمیه 😶

وا نه دختر خالم پسرش چند روز پیش دنیا اومد اسمشو گذاشته ارین🥹💗 خیلی هم ناناسه

عشقم ب میل و اراده خودت اسمشو بزار هرچی ک آواشو دوس داری ازش حس خوب میگیری...ب قدیمیو خز بودنو تکراری بودنش فک نکن....

اريامهر يا رادمهر بزار

وا نه چرا خز باشه اسم به این قشنگی، خیلی اسمای قدیمی هست که باکلاس و بروز هستش،اصلا به اینا بخوای توجه کنی اسم همه لز بچگی تا بزرگسالی خز میشه

اسم‌اصیل ایرانی .خز چیه دیگه !!

نه عزيزم منم ميخوام بزارم سام خيليا گفتن قديميه ولي برام مهم نيست به دلم ميشينه

بزار آریو شیکتره

نه خیلی شیک و‌قشنگه

خیلی قشنگه🥰

آرین آینور اسم دختر پسر خوشگله بازم با آ هست که مثل آیهان

نه خیلی قشنگه اسم پسر دختر عموم گذاشتن خیلی هم قشنگه

نه قشنگه

بچه خالم ۱۵ سالشه اسمش آرین

خیلیم قشنگه اسم پسر خواهرم آرین انقد آقا و جیگر و عشقه این بچه
مهم اینه خودت دوسش داشته باشی

خز یعنی چی ؟ طرف تو انگلیس از دویست سال تا الان دختراشون یه درمیون الیزابته
دیگه بگن قدیمیه 🤣

فکرنکنم ثبت احوال قبول کنن بازم یه پرسوجو کنید

خیلی قشنگه هیچوقتم قدیمی نمیشه

خز یعنی چی عزیزم؟؟؟ن خیلی هم اصیله

خیلی قشنگه🩵

نه قدیمی نیست

ن خیلی هم قشنگ

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری