بارداری بدن روضعیف میکنه خیلی باید مراقب بود
ی شربت simo pregna بگیر خیلی خوبه، توش زینک و ویتامین سی داره و مخصوص بارداریه، سیستم ایمنی بدنتو حسابی قوی میکنه عزیزم
ب مسیولیت نیست من این همه دارو و تقویتی میخورم اما بعد عید سه بار ب فاصله خوب شدن یکهفته بعد دوباره مریض میشدم و دوبار سرم زدم به خاطر هوا هست و ممکنه کسی ناقل بوده پیشت فقط داروها تقویتی همراه گوشت و سوپ حتما بخور
روزی یه دونه قرص جوشان ویتامین سی بخور
روزی یه دونه سیب ، یه لیوان شربت ابلیمو طبیعی خواستی هم شکر نریز ، ۷ تا دونه عناب ، تخم مرغ ، کیوی یا پرتقال مغزیجات
اینا رو بخور هر روز ،،، بدنت قوی میشه دیگ هر چس ویروسی ک اومد سلام نگی بهش😁
این چه حرفیه عزیزم، منم دو هفته اس هنوز خوب نشدم تقصیر ما چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.