۶ پاسخ

بارداری بدن روضعیف میکنه خیلی باید مراقب بود

ی شربت simo pregna بگیر خیلی خوبه، توش زینک و ویتامین سی داره و مخصوص بارداریه، سیستم ایمنی بدنتو حسابی قوی میکنه عزیزم

ب مسیولیت نیست من این همه دارو و تقویتی میخورم اما بعد عید سه بار ب فاصله خوب شدن یکهفته بعد دوباره مریض میشدم و دوبار سرم زدم به خاطر هوا هست و ممکنه کسی ناقل بوده پیشت فقط داروها تقویتی همراه گوشت و سوپ حتما بخور

روزی یه دونه قرص جوشان ویتامین سی بخور

روزی یه دونه سیب ، یه لیوان شربت ابلیمو طبیعی خواستی هم شکر نریز ، ۷ تا دونه عناب ، تخم مرغ ، کیوی یا پرتقال مغزیجات
اینا رو بخور هر روز ،،، بدنت قوی میشه دیگ هر چس ویروسی ک اومد سلام نگی بهش😁

این چه حرفیه عزیزم، منم دو هفته اس هنوز خوب نشدم تقصیر ما چیه

سوال های مرتبط