۶ پاسخ

ابلیمو عسل خوبه،دارو که هیچی بهت نمیدن ،کاش واکسن انفولانزا بزنین که راحت بشین

اگه شرایطشو داری برو دکتر اگه نداری آب نمک قرقره کن دیفن هیدرامین قرقره کن عسل و آب لیمو با آب ولرم بخور سفیکسیم ۴۰۰ هم بخور چیزای گرم بخور ک سریعتر خوب بشی اما در هر صورت چن روز اذیت میشی باید صبور باشی

دیفید هیدرامین قرقره کن
اب نمک
منم ده روزه گلو درد بودم
دکترم سفیکسیم ۴۰۰ داد بهم

حتما برو‌دکتر ی سرم میزنن

واسه گلو بی خطر ترینش اب نمک قرقر کن تا فردا خوب خوب میشه

عزیزم منم سرماخوردگی خیلی بدی گرفته بودم برو یه بیمارستان خصوصی انقد رسیدگی هاشون خوبه دارو سر خود مصرف نکنی هیچی نخور مستقیم برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🤰🏼🩷 مامان شهرزاد🤰🏼🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری