۳ پاسخ

چیزی نیس از مراحل رشدشه داره بزاق ترشح می‌کنه آمادگی برا رشد دندونه پیش بند بلند براش لباسش خیس نشه همه بچه ها اینجورین

ببین اگه خیلی زیاده ممکنه از رفلاکس باشه دختر منم همین بود دکتر بهم گفت کلا پروتئین گاوی رو حذف کن کره شیر کاست دوغ پنیر گوشت گوساله حتی تو کیک و شیرینی نخور رعایت کردم دخترم خیلی خوب شد واقعا انگار معجزه شد

لپاشو فشار دادین یا دهن شو بوس کردین

سوال های مرتبط

مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل ۶ ماهگی