اگه آب زیاد میخوره ادرارش زیااااده و دهنش همش خشک ببر آزمایش علایم دیابته
پسرمنم جدیدا تقاضاش بیشتر شده فکر کنم بخاطر گرمی هواس
من پسرم زیاد طلب شیر میکنه خسته شدم
پسر من اصلا اب نمیخوره مایعات میخوره اما اب نه
بنظرمن یه دوره اس،دخترمن یه روز آب زیاد میخوره یه روز کمترمیخوره،بچه خواهرمم اینجوری بود
پسرم منم هس تو این سن اینجوری هستن کمتر میشه حتی هردقیقه میخواست آزمایش دادم خداروشکر مشکلی نیس ما هم تحرک زیاد داشته باشیم تشنمون میشه
پسرمنم زیاد میخوره دسشویی هم زیاد میره منم نگرانم ولی میترسم آزمایش هم ببرم
وای چت جی پی تی کار میکنه؟
نه عزیزم پسر منم اب زیاد میخوره و کلا علاقه داره.پسرمو تو بیمارستان ازمایش قند سرپایی ازش گرفتن خوب بود اونام بهش شک کردن چون اب زیاد میخوره
بنظرم یه آزمایش ببری خوبه
البته زیاد مثلا در روز مگه چقدر میخوره
پسر خواهرشوهرم ۷ سالشه آب زیاد میخورد و جیشش هم زیاد بود بردن دکتر گفت علائم دیابته و متاسفانه دیدن بله دیابت داره
ولی بچه تو این سن جنب و جوش زیاد داره آب زیاد میخورن
پسر منم زیاد میخوره اب
نه بابا طبیعیه ، مگه چقد میخوره شاید بنظر تو زیاد میاد
نه خیلی خوبه بستگی آب زیاد رو چی معنا کنی
اینکه هوا گرم هست و نیاز به آب خوردن زیاد هم هست را در نظر بگیر😐
نه بابا دختر منم میخوره آزمایشم دادم خداروشکر هیچی نبود
دخترمنم آب زیاد میخوره چون از کوچیکی عادتش دادم. اتفاقا خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.