پدیلاکت بده من سر همین موضوع دکتر تغذیه برا دخترم نوشت چیز بدیم نیست گ ضرر داشته باشه پروبیوتیکها روده هارو تنظیم میکنه
خب بکنه عزیزم چیز بدی نیست ک،پسر منم اینجوره بعضی وقتا بیشترم میکنه،غذا میخورن شکمشون کار میکنه دیگ،خداروشکر کن کار میکنه،انقد مامانا هستن ک مینالن سر اینکه شکم بچشون کار نمیکنه
سهبار خوبه که
غذا کمتر بده🙃🤩
بزار بکنه😅
لابد اشتهاش خوبه
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.