۶ پاسخ

خب از الان ببند،
من تازه سزارین شدم دکترم گفت تا دوماه نبند بعد دوماه میتونی

من گن نبستم شکمم کم کم رفت داخل فقط یکم موند ک‌اونم دکترم میگفت اصن گنم ببندی اون یکم میمونه نبند چون اصولا فک میکنن با سفت بستن شکم میره داخل چسبندگی رحمو این چیزا میگیری منم نبستم دیگ باید رفت باشگاه
حقیقتا به فکر باشگاه هم نیستم چون برم دوباره هیاکمو بسازم دوباره بچه دوم بیاد گند میزنه توش

من دکترم گف بخاطر بخیه ها داخلی نبند
موندم چیکار کنم. من سزارینی هستم

النم ببنید دیر نشده

کاری نکن فقط گرمی بخور. اب سرد و چیزای سرد شکم میاره

منم نتونستم

سوال های مرتبط

مامان hamin💙 مامان hamin💙 ۷ ماهگی