۱۶ پاسخ

قربونت برم فاطمه جان
قرص جلوگیری بخر استفاده کن
ک بعدها مجبور نشی جون یه بچه رو بگیری

حامله نیستی مطمئن باش چون دوماه پیش رابطه داشتی و ماه قبل پریود شدی این ماهم میشی هورمونات بهم ریخته منم یه ماه عقب انداختم بعد پریود شدم
وقتی بعد پریودیت رابطه نداشتی چجوری میخای حامله باشی گلم

شوهرت معتاده مامان جواد

مامان جواد میشه درخواستمو قبول کنی

از وفت پریودت گذشته ؟
رابطه مشکوک داشتی؟
خوب اول میتونی بی بی چک بزنی

برو خانه بهداشت برات بنویسه بر‌وازمایش بده اکر بیمه تکمیلی داشته باشی رایگان میشه اگر هم بیمه پایه باشه ۱۵۰اینامیشه

مامان جواد قضاوتت نمیکنم ولی تو کع شوهرت بچه رو میزنه تورو میزنه بهت محل نمیده خرجی نمیده فحشت میده نونت نمیده تهمت میزنه چجوری آخه باهاش میخوابی که بعد بچه دار بشی....

بهداشت آزمایش بده گلم پول نمیگیره

خرجی نمی‌ده ولی باهات همخوابی داره؟
🤕🤕😓😓

اگه شک داری بیبی چرا نمیزنی بزن معلوم میشه

فردا صبح اولین ادرار بی بی چک بزن

غربالگری اول هزینش نزدیک ۷ تومنه

شوهرت چیکارمیکنه؟

برو بهداشت
برات بنویسه

گلم بیبی چک بزن

عزیزم این ک تازه جزو کمترین هزینه هاست بقیه ش و میخوای چکار کنی کلی سونو و غربالگری هست ک باید انجام بدی
شوهرت نمیده؟

سوال های مرتبط