خانما این شیر خشک خوبه بخرم برای بیمارستان

تصویر
۷ پاسخ

من برای پسرم خریدم خوب نبود میخورد شدید بالا میاورد ولی نان 1 آپتی پرو بهش میدم باهاش سازگاری داره و وزن گیریش هم خوبه

نان هم دکتر گفت بعد ده روز نفخ شدید میگیره بچه

بیومیل دادم

من که به بچم دادم انقدر سنگین بود دلدرد گرفت

آپتامیل خوبه
نان ۱ یا نان اپتی پروام خوبن

اره ببر البته خودشونم میدن بعد میگن ندادیم

اره من همینو میدم

تو بیمارستان نمیزارن شیر خشک بدی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌ونهم بارداری