من برای پسرم خریدم خوب نبود میخورد شدید بالا میاورد ولی نان 1 آپتی پرو بهش میدم باهاش سازگاری داره و وزن گیریش هم خوبه
نان هم دکتر گفت بعد ده روز نفخ شدید میگیره بچه
بیومیل دادم
من که به بچم دادم انقدر سنگین بود دلدرد گرفت
آپتامیل خوبه
نان ۱ یا نان اپتی پروام خوبن
اره ببر البته خودشونم میدن بعد میگن ندادیم
اره من همینو میدم
تو بیمارستان نمیزارن شیر خشک بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.