۱۳ پاسخ

آفرین ب پسرت😁👍

پسر مم کوچک که بود همین مدلی بود.البته بدش میومد از اذان و قرآن.
حتی تلویزیون رو موقع اذان خاموش میکرد.بزرگ که شد اوکی شد

بچست دیگه هرکدوم از یه چیز میترسن

عزیزم اشکال نداره هر بچه تخیلات خودشو داره از چیزی میترسه حالا برعکس پسر من از دوسال مارو همش میبره مسجد من همیشه باید یه چادر تو ماشین داشته باشم چند وقت که میگه میخوام اباصالح بشم. دخترم اصلا زیاد بهش مهم‌میس بچه ها باهم فرق دارن

تصویر

برعکس پسرمن عاشق اذان ونمازوقران منوشوهرم اصلاتواین فازانیستیم پسرم شدیدادوست داره😂نمیدونم به کی برده😅

دخترمنم همینجوری بودجیغ میزدا،ولی الان خونمون کنارمسجده😐عادت کرده🤣

منم چون فقط مراسم ختم خصوصا ختم پدرم قران شنیده بودم هنوزم که هنوزه از قرآن خوندن با صدای مجلسی استرس میگیرم حالم بد میشه

گوشیم که اذان میگه من دوس دارم تو خونه پخش بشه صداش
دخترم سریع میاد قطع می‌کنه

پسرمنم یه مدت اینطوری بود بعد درست شد

دختر من مخالف نماز خوندن منو باباشه
😄😄
جیغ میزنه نماز نه نماز نه
گاهی واقعا نمیشه کاریش کرد
بچه های این دوره خیلی خاصن🤪🤪

خاهرمنم میترسم بخدا

دختر منم گریه میکنه ،مخصوصا اهنگ امام رضا رو که باز میکنیم الان که الانه ۳ سالشه زار میزنه 😂ای حرمتت مرجع درماندگااااان 😫😫

😑پسرا منم علاقه ای ندارن

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۳ سالگی