۳ پاسخ

منم ب دخترم قرصشو میدم مدتیه

بدیم اشکال نداره اخه دکتربرا دهترم شربتش نوش

نصفشو قورت داد نصفشو در آورد چیکار کنم اونم بدم یانه ؟

سوال های مرتبط