ارازم ۱۱ونیم بود شد ۶ونیم گف نذار
برنگشت انشاالله برنمیگرده
بابا نزار دیگ ۷ مشکلی نداره من ۱۲ بود دکتر گفت دیگ دستگاه نزار تند تند بش شیر بده اصلا نگران نباش من از تو بدتر بودم تنها درمانش صبر و شیر دادن زود ب زوده
عزیزم اب خیار بهش بده
خیلی معجزه میکنه
تند تند شیر بده هیچی نمیشه ایشالله خوب میش عزیزم اصلا نگران نباش و بخودت استرس نده ک روی شیرت اثر میزاره
دختر منم ۵روزگی ۱۱بودش دکتر گفت نیاز نیستش مراقبت کن کمتر بشه روشو زیاد نپوشون جاشو گرم نکن شیرتم تندتند بده بزار زود زود مدفوع کنه
نه منم ۷ شد مرخص کردن دخترمو
من پسرم تا 50روزگی داشت هر راهی رو امتحان کردم خوب نشد یه دکتر بهش قرص کلوفیبرات 500داد سه روز هر روز یدونه رو با شیرم قاطی میکردم بهش میدادم خوبه خوب شد خدارشکر
پایین تراز ۱۰باشه نیاز به دستگاه نداره میتونی قرص بدی
زردی تا ۴۰ روزگی هست پسر من هنوزم یکم زردی داره که دکتر گفت اون دیگ از زردی شیر مادره و تا ۴۵ روز هست
گرمی جات نخور بدنش گرم نگه ندار خنک نگهدار زردیش بالا نمیره ولی تا یکماه بچه زردی رو داره
ضرر نداره بزارش
گفته نذار دیگ نذار
ببرش دکتر قطره میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.