سلام میگم کیا شکمشون کوچیکه غذاخوردنشونم زیاد نیس ولی وزن بچشون نرماله؟

۸ پاسخ

من کلا از اول بارداری فقط پنج کیلو اضافه کردم

من شکمم نرماله تغذیمم خوبه وزن دخترمم نرماله

من انچنان غذا نمیخورم شکمم به۶ماهه میخوره 😐🤣قدم بلنده وزن بچم ۲۰۰گرم کمه🤕دوهفته پیش سونو دادم گفتن هعی

منم فردا وارد هفته سی میشم اصلا هم ترک برنداشتم شکم هم به پنج ماهه میخوره

من هرکس میبینن باور نمیکنه ولی خداروشکر وزن بچه عالیه

من عزیزم

من شکمم اندازه ک هرکی میبینه میگه مشخص نیس ولی وزن بچه اوکیه

مننننن

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان عشقولی مامان مامان عشقولی مامان هفته سی‌وسوم بارداری