الان واسه شما کوچیکه؟😐من دارم میزاعم اینقدر نیست شکمم
حالا از شما ک کوچیک نییس
مال منم همینه وزن نی نیت چقده؟
وا من که از خدامه شکمم کوچیک باشه
عشقم من الان تو ۳۹هفته انقد نشدم هنوز😐🤣
ربطی ب شکم نداره وزن جنین عزیزم
شکم کوچیک خیلی بهتره
شکم بزرگ چی چیه همش تو دست و پاته😀😂😂
ای چ طرز عکس گرفتنه 😅😅😅😅
اصلان معلوم نیست انگار ۱ پارچه کشیدی رو هندونه 🤣
بعدم کوچیک نیست که شکمت
اتفاقا خوبه
شکم شما خوبه من ۳۷هفته دوقلو باردارم شکمم ازشماکوچیکتره
من هنوز هم شکمم کوچیکه ،دیگه بزرگ نمیشه مال من ۸ روز دیگه زایمانمه
مال منم کوچیکه ولی عیبی نداره کوچیک بودنش مشکلی نداره که
باز واس تو من هیچ شکم ندارم انقد نگرانم میگم نکنه بچه خیلی ریزه
شکم منو ببین همین الان گرفتم تو ۳۷ هفته شکمت خیلی خوبه که
خوبه که به ش شکمت شل و افتاده نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.