کیا شکمشون کوچیکه،وزن بچتون چطور بود

۱۰ پاسخ

شکم من کوچیکه و دقیقا ۳۰ هفته ۱۷۰۰ بود

من شکمم کوچیک ۲۶ هفته رفتم سونو وزنش ۹۱۷ بود دکتر گفت خوبه
منتظرم ۳۱ هفته بشم برم سونو وزن دوباره

من شکم کوچیک و وزنش نرمال

منم شکمم کوچیکه
دیروز سونو انجام دادم وزنشم کمه🚶🏻‍♀️

من شکمم کوچیکه بچمم کوچیکه

شکمم کوچیک بود سر پسرم ولی وزن بچم خیلی خوب بود

من خوبه نرماله فعلا

من شکمم کوچیکه و وزن بچم کم

برای من کوچیک بود یکم کم بود وزنش

منم امروزم گذاشتم توی تاپیک

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد