🖐🏻🖐🏻
زن داداش من اصلا شکم نداشت 8ماهگی خیلی خیلی شکمش کوچیک بود ولی ماشاالله بچش 4کیلو و100بود
من هنوزم با لباس بیرون کسی متوجه نمیشه حامله م
ولی سونو وزن رفتم ۲۸ هفته گفت خوبه
اصلا نگران سایز شکم نباش منم شکمم کوچیک خودمم کلی وزن کم کردم از اول بارداریم ولی خداروشکر وزن بچه نرمال بود برای هفتش خوب بود
منننن
منم همین حس رو دارم
فکر میکنم کوچیکه
من ۳۴هفته و۳روز هستم شکمم کوچیکه همه میگن چراانقد شکمت کوچیکه وزن بچه ربطی به سایز شکم نداره
من هنوز نرفتم سونو رشد اما خودم حس میکنم کوچیکه شکمم مخصوصا صبحا
شکم من
شما که ۲۸ هفتته من ۳۴ هفتمه دیروز بودم سونو دکتر سونو گفت اول بارداریه 😅 ولی وزن بچم خوب بود نگران سایز شکمت نباش وزن بچه مهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.